Live is simple
kat sekolah
Monday, 31 October 2011 • 20:47 • 0 comments



asalamualaikum.....dila dah nak pergi sekolah dila harap harap dapat cari pengganti kawan baru.......sebab kawan kawan dilakan dah pindah dila harap diorang tak akan lupakan dila......dan semoga diorang dapat cari kawan baru......yang jauh lebih baik dari dila......sekolah dekat sana mesti seronok....ye la sekolah baru mestilah seronok......dila pun nak pindah tapi mak dila cakap kalau pindah siapa nak hantarkan dila ngan nak ambil dila......lagi pun sekolah kat sana jauh......sekolah tu dekat harmoni......mak dila tak larat nak hantarkan dila dekat sekolah tu.....dila taknak susahkan mak dila kalau dila oindah kesian mak dila kena ulang alik sebab nak ambil dila ngan nak hantar dila....mestilah penat kan.....oklah samapai sini je lah dila dah nak pergi sekolah takut lambat pulak......bye bye bye

The writing : aina adila



Disclaimer


Hi, i`m Aina Adila, Dila for short. sweet 10 years old. thanks for coming and visited my simple blog, nice to meet you, Do follow my blog blog and leave your comment at my cbox

Facebook | Twitter


Navigation

About the owner exchanged link go back to entry

Scream box





Credits


Edited and template: Aina adila
Top button: Kak una
Header: Aina syaza