Live is simple
dila story mory
Monday, 31 October 2011 • 09:08 • 0 comments


asalamualaikum.....ari ni dila nak cerita pasal kat sekolah.......semua kawan karib dila pindah kat s.k.d.d.2.......mesti dila akan rindukan diorang kat sekolah nanti dila seorang je lah sebab kawan karib dila dah pindah sekolah nanti mesti ramai yang selalu buli dila......tak best lah kalau diorang tak ada sebab apa yang dila nak buat mesti dila bincang ngan diorang dulu baru dila buat......kalau nak buat kerja.......... jawapan mesti kitaorang bincang sama sama........tapi diorang dah tak ada kalau cikgu bagi kerja jawapan dila buat sorang sorang lah.....dila dah anggap diorang semua macam kakak dila dah.......oklah sampai sini jelah nanti dila tulis lagi k.....nak tido....

The writing : aina adila



Disclaimer


Hi, i`m Aina Adila, Dila for short. sweet 10 years old. thanks for coming and visited my simple blog, nice to meet you, Do follow my blog blog and leave your comment at my cbox

Facebook | Twitter


Navigation

About the owner exchanged link go back to entry

Scream box





Credits


Edited and template: Aina adila
Top button: Kak una
Header: Aina syaza